Welcome


widgeo.net

Sunday, 22 June 2014

GEJALA SAMSENG & PAKATAN BERPISAH TIADA - PEMILIHAN CABANG KUALA LANGAT

Macam-macam kisah dengan Pemilihan Cabang Parti Keadilan Rakyat yang sedang berlangsung sekarang ini. Ada Cabang yang bergaduh sesama sendiri dan ada juga individu-individu yang samada digantung atau diberi amaran dan tidak kurang juga dengan satu demi satu penipuan serta pemberian imbuhan untuk individu tertentu hanya untuk kekal berkuasa...

Ini lah dia nama nya Parti Keadilan Rakyat. Adakah Keadilan dapat dipenuhi dengan cara sebegini...

Yang terbaru adalah Pemilihan Peringkat Cabang PKR Kuala Langat, Selangor yang dipenuhi dengan pelbagai provokasi sehingga tercetus pergaduhan sesama sendiri demi KUASA dan dengarnya ada yang sanggup mengupah sejumlah samseng untuk samada mengekalkan kuasa atau mengejar kuasa...

Ini baru diperingkat Cabang, tidak dapat dibayangkan apa yang akan dilakukan sekiranya mereka berkuasa dan rasanya negara yang harmoni ini tentu lagi teruk keadaannya...

Lihatlah sendiri beberapa keping gambar dibawah kerana ia dapat menceritakan segalanya...





Adakah semua ini "dihalalkan" atau sudah sememangnya parti tersebut dipenuhi dengan individu yang berperangai begini dan dimana serta kemana pemimpin tertinggi parti ini hendak membawa halatuju keahlian mereka jika beginilah cara yang ditunjukkan...

# BOT's


** Aku Kata :

Kalo yang dh kt atas tu perangai xsemenggah, apalagi la yg kt bebawah sume tu...

senang je nak tengok tahap pemikiran diorang sume nih, nk kata apa pon xguna gak cz masih ramai yg sememangnya buta hati dan masih bersama kumpulan yang sebegini...

My personal opinion, patutnya parti ni diharamkan terus cz bkn je memudaratkan rakyat serta keahlian tetapi akan memudaratkan keselamatan negara juga jika masih berpandangan yang mereka ni selalu je betul  n terlalu "maksum"...

Wallahu'alam...

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete