Welcome


widgeo.net

Thursday 10 April 2014

MH370..Adakah Benar Atau Sekadar Teori Semata...

Tidak mahu berkata apa-apa mengenai kehilangan Boeing 777-200ER penerbangan MAS MH370...

Cuma mahu berkongsi apa sahaja maklumat dari serata buletin atau kebarangkalian yang mungkin berlaku...

Layari "link website" yang tertera dibawah ini serta beberapa keratan dari website berkenaan...



Layari weblink :
theepochtimes




Layari weblink :
intelligence agencies

Sejumlah besar negara-negara yang kini sedang berhempas pulas cuba mengesan kemana dan dimana sebenarnya pesawat tersebut semoga mereka berjaya didalam operasi tersebut...

"Secara peribadi, saya mahukan kebenaran. Saya mahu tahu apa yang terjadi pada MH370. Saya tidak kisah samada siasatan itu dilakukan di Perth atau Kuala Lumpur - Y.B. Dato' Seri Hishamudin Tun Hussein, Pemangku Menteri Pengangkutan "

** Sumber : BOT's


Aku Kata :

Tidak kira apa pun, aku tetap berharap dan sentiasa mendoakan keselamatan kesemua penumpang serta anak kapal MH370 tersebut dan aku percaya ramai dan majoriti rakyat Malaysia juga rakyat di negara luar juga akan berbuat begitu juga...

Tetapi aku xtau la kalo ada spesis yang cuba menjahanamkan negara n sesaja suka membuat sesuatu untuk memalukan negara...

Wallahu'alam...

No comments:

Post a Comment