Welcome


widgeo.net

Saturday 31 December 2011

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum wbt, Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia.


Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang mengikuti samada secara terus atau pun tidak penulisan saya di sini. Terima kasih juga saya ucapkan kepada semua rakan-rakan yang memberi saya sokongan selama ini dan tanpa semua itu tiada lah saya disini.

Disini juga saya memaklumkan yang saya hanyalah seorang penulis biasa dan bukannya sepenuh masa sebagai blogger dan menulis bila ada masa terluang sahaja. 

Kalau direnung kembali sepanjang Tahun 2011, kita dapat melihat pelbagai macam peristiwa yang berlaku, ada yang bagus dan tidak kurang juga yang tidak bagus. Seharusnya kita mengambil iktibar dan mengambil yang baik sebagai contoh dan hindarkan yang tidak memberi apa-apa manafaat kepada kita.

Akhir kata, saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 kepada semua dan agar mendapat keberkatan dari ALLAH SWT disepanjang tahun 2012 dan tahun-tahun mendatang.

No comments:

Post a Comment